Thursday, June 25, 2009

Value blog ku dlm USD!

Aku dpt satu link dr kwn aku.. leh estimate blog atau website value dlm USD. Kalo korang rase nilainye leh cover life korang sampai 10 tahun, try la jual, senang.. tak yah keje, dok umah sampai montel.. hehe.. ni address nye :

http://www.stimator.com/

Dan keajaiban telah berlaku kepada blog aku... walaupun hanya baru berusia tak sampai sebulan dan hanya beberapa post yang tak sampai 100 patah perkataan, telah berjaya mencecah... jeng jeng jeng ...


Yaaaa.... itu dia...berguling2 biji mata aku tgk.. hehe.. jadi sape mau beli blog aku ? Aku nak cuti untuk 20 tahun ni... hehehe...

2 comments:

  1. hahahaha.. kaya rr ko lepas jual ni..

    ReplyDelete
  2. aku nk call CNN dulu, kasi inteview, pastu gerenti lagi naik value, lagi kaye aku.. wakakaka..

    ReplyDelete