Saturday, June 20, 2009

AliCafe satu!

Kali ni aku nk review something..(cewah..sjak bile aku jd reviewer ni?) Korg penah dgr x Alicafe? Dah penah pegi? ahaaa... kalo jwp nye blom, aku suggest kan korg pegila..skali seumur idup pn xpe..(keh3x...apehal aku ni beriya sgt ni? tarappappaa...) sbb mkanan kat sane, mmg best.. environment cafe nye pn cool jek..santai mcm kat tepi pantai..(keh3x..tipu la tu kan..) Alicafe ni kire cam ala-ala kopitiam..seangkatan dgn PakLi..Kluang Station..dsb..

Ni signboard nye..

Alkisahnye, aku bru jek pegi mlm td ngn member aku kat Kelana Jaya (dkat ngn Unitar / Giant) ..sblm ni diorg dh canang2kan tpt tu best, cume aku jek yg lom ade kesempatan utk smpi ke sane. Akhirnye, telah diizinkanNya, aku pegila mlm td. Tp aku x mkn pn.. cume minum air die yg plg 'kawww'... aligo-coco...(betul ke aku eja ni? hentam jeklaa..) tp air ni mmg sdp gle...x same ngn yg instant 3-1 punye..


pastu aku paww nasi lemak member aku.. sambal die wat aku terangkat maa.. seb baik perut aku tgh kenyang, kalo x mau gak blasah.. roti bakar die pn sdap gak.. sape2 yg minat western food, pn ade jugak.. harga mkanan die pulak..hmm..leh tahan laa bg jenis spesis cam aku ni..(yg xde berduit sgt, ckup utk kenyangkan perut sndiri jek, heheh..).. yg bestnye ade wifi.. member aku ckp, line nye laju..tp aku xdpt nk verify la sbb time tu aku bw ape2 device yg leh try.. hs aku pn skrin kaler itam putih jek.. (paham2 jela..1G pn ntah ade ke x, apekan pulak 3G..hehe).. korg leh lepak kat situ berejam2 pn xpe.. tp order la segelas dua air.. jgn la kedekut sgt.. reward2 kan diri anda.. hehe..


So, tu jela.. so sape2 yg ade kat area shah alam, pj.. leh la dtg kat KJ ni.. cawangan lain aku xtau kat ne.. berbaloi utk try..

p/s : dgr2 kalo sllu dtg alicafe, leh masuk dlm iklan.. femes tu.. keh3x..

adios!

No comments:

Post a Comment